Kurs:)

Hej Bloggen!

Idag har vi haft kurs på jobbet om säkerhet och rån grejjs. Väldigt intressant och nyttigt. Sedan har vi varit hos svärmor och ätit god mat (köttfärspaj, pizzasallad och chrilles goda vitlöksås och bröd. Fick även maten i matlåda tills imorgon :) Tack svärmor TIIHII,

Jag i bilen
Jag i bilen


 Sveeerige vann handbollen igen mot spanien, fyfan vad bra ! DODER ÄR KUNG ! För karlsson var inte med, skadad i axeln. Så nu kommer dom vidare iaf och för hoppningsvis får möta ett "dåligt" lag efter gruppspelet.



Vi har även hämtat våran bil som inte gnisslar mera nu, nu kan man åka utan att få huvudvärk :D Så det är bra. FÖr jag har saknat den.

Nu ska jag bada och sen skall vi kolla på en film. Vi höres imorgon efter mitt jobb.

Clovec out!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0