Lördagskojj

Hejsan bloggen!

Idag har jag och Christian hälsat på mina föräldrar i Kyna, min syster och hennes man och barn var där samt en del av Titanz. Det var trevligt att träffa alal för det var ett tag sedan vi gjorde det.

Väl i Kyna så fick vi fika och så pratade vi lite och hade skojj. Vi kollade även på våran skitbil som bara gnisslar och bestämde oss för att fixa den. Så nu skall en snäll granne fixa den. Hoppas att det blir bra. Sen har vi inte så mycket kvar på bilen.

Vi har även köpt lite köttfärs (lite snarare 3 kg) på ica kvantum till min mamma coh pappa. 30 kr/kg SKITBILLIGT! samt köpte lite små grejjer vi hade glömt till våran middag med en del av the titanz.


The titanz, eller iaf en del av dom har varit hos oss på middag, taco med alla tillbehör MUMS, vi har spelat Wii, wiiiie vad kul, och letat resor till februari eller april 2010. Hmm vi funderar på venezuela, vad tycker ni?????

Nu har precis titanz åkt och vi snart sussa för vi måste tidigt imorgon och hämta bilen, eller tidigt vi måste upp vid halv 10.

God natt

Jag och chrille fina på ida och tomas bröllop :D

Clovec out

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0