Firma Fest

Hej:)
Igår hade vi firma fest, så vi skulle bowla och sen få taco buffe. Kvällen började på förfest hos Sandra:) hon hade det jätte fint
hemma hos sig Så avunsjuk:), sen bar det av mot stan, då jag började känna min mag smärta (som vanligt beroende på endometrios) väldigt tråkigt att man inte kan göra något för att man ska få roligt börjar faktist tröttna på att ha ont och det har fort inte gått över... jag klarade i allafall att bowla resultatet blev inte så bra kanske:P Men magen blev bara värre och värre tror inte jag haft så onte förut... suck... tråkigt.. Så skämde ut mig på jag började gråta framför alla för mig magvärk.. Då jag tillsut fick åka hem... Snyft....

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad tråkig att du fick så ont. Du få bara bita i hopp och ta det nästa gång och hoppsa att den där magen slutar snart att hålla på tycker synd om dig

Kram din stora syster Mia

2009-03-09 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0