jobb, jobb, jobb:)

Hej Bloggen:)

Idag gick vi upp klockan halv tio:) skönt att sova ut lite:) sen kollade vi på top model hih:) Sen åt vi frukost jag åt ost smörgås och hallon yoghurt smarigt.. Chrille åt äggröra... inte så smarigt enligt mig.. sen har vi städat lite.. så det blir fint hemma..

Sen gjorde jag mig klar för jobbet. jag jobbade klockan 12.00 - 20.15 har suttit i kassan och fixat kemrummet  och lite smått och gott. Har även fått kollat lite på mitt sommarschema och det så bra ut tyckte jag:) har fått lite extra tid.. känns bra med lite extra pengar.

Efter jobbet åkte vi och handlade läsk, saft och matlåda, spagetti och pastasås:)

Nu ska vi kolla på chuck:) och äta Chips och dipp:)


CloveC uot


xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0