Kyna:)

Hej Bloggen:)

Idag vaknade vi klockan nio och kände oss städsugna:) så vi rensade våran klädgarderob och alla våra byråer och skåp:), dammsugit och diskat, så det var skönt och få det gjort.

Sen efter det åkte vi till mamma och pappa, sen var min syster, hennes man , deras barn och min bror där:), vi grillade korv ute:) gott gott gott gott:) sen umgicks vi och pratade vi lite:) och Chrille bytte tändstift på bilen så himla duktigt min pluttis:). Sen åkte vi till Biltema och handlade pajformer och ipodhållare till armen som vi skulle skulle ha när vi ska gymma.

Efter vi hade varit på biltema åkte vi och handlade mat på willys, salladskyckling och taco tillbehör. Det blev med andra ord kycklingtaco, mums.

När vi hade kommit hem, och packat upp alla varor åkte vi till gymmet och tränade, det var längesedan sist så man orkade inte så mycket. Men jag är nöjd endå. Efter gymmet var jag dödstrött så när vi kom hem satte vi på tvn, lagade mat och och åt maten :P

Sen har jag badat, kollat på tv. Robinson startade idag, lite händelselöst men det blir nog bättre, det var ju bara första programmet. Lite annorlunda, inte så likt dom gamla säsongerna, men kul. Till robinson åt vi ost och kex, mums.

Vi har även kollat på Jag vet vad du gjorde förra lördagen, skitkul nytt program som handlar om personer som blir hypnotiserade att göra olika grejjer, och sedan i ohypnotiserat tillstånd gissa hur dom betedde sig. Väldigt roligt.

Nu har jag skrivit om hela dan, så nu får det vara nog.

Jag och chrille i egypten

Längtar till utomlandsresa igen !!!

Clovec out

XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma Anna

Halloj!

Vad ni är duktiga! Augusti då bär det av till solen.

Nu håller vi tummen för Chrille på måndag.

2009-03-22 @ 19:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0