Snart Chrilles födelsedag:)

Hej bloggen:)

Igår tog vi en sovmorgon och vaknade klockan tio så skööönt:) men jag vakande med feber.. så jag kunde inte gymma så Chrille fick åka själv.. Så kollade jag lite på Simpsons:)  till lunch åt vi våfflor och chokladsås:) smaaarigt:P Senare åkte vi till intersport och kollade på golfgrejer och gymhandskar synd var dom för stora som vanligt.. Sen åkte till kupolen och kollade på golfgrejjer:P och solglasön:) och jag köpte lite smink och så hämtade vi resekataloger..

Efter det åkte till svärmor med Chrille ida och Zimba, Där kollade på resor och åt god mat:)

Idag har jag jobbat mellan 10-18, idag har det varit mycket folk:) och numera vet ni ju att jag tycker det är skit roligt när det mycket folk:) hihihihihi

Efter jobbet cyklade jag hem, då hade Chrille gjort mat och tänt ljus, det blev kyckling pommes och birne:) sen har vi kollat på Kyle Xy och Så har vi kolla på BIO:) En shopaholics bekännelser SKIT bra:) Sen har vi kollat på ännu mer Kyle Xy så himnl bra serie:)

Nu ska vi sova, i morgon ska vi mamma och pappa:)

CloveC out

XOXOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0