Soligt inne sol ute sol i sinne:)

Hej Bloggen:)

Idag vaknade man av att solen lyste in i sovrummet:) Så himla skönt och vårigt det kändes man blev på bra humör:)
Fast man ville ligga kvar och njuta var det dags att kliva upp och göra sig klar för joobet:) jag jobbade 10.00 till 18.00 och det tycker jag är väldigt skönt.. Idag på jobbet gick det bra.. Och magen höll ganska bra:) har gjort lite skyltar och plocka lite olja och sutit mycket i kassan:) Det har varit ganska mycket kunder idag och det var bra tycker jag för då finns det mer saker att göra och då är det roligare i kassan.

Efter jobbet gjorde åkte vi till Ö och B och handlade balsam och lite smått och gott. sen åkte vi hem och gjorde spagetti och köttfärssår smarigt:) och det blir en god matlåda tills i morgon:) hihiiii Nyss har jag kommit upp efter en efterlängtan tid i badkaret:)

Nu ska vi mysa och kolla lite på tv:)

CloveC uot

XOXOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0