Soligt trots Jobb:)

Hej Bloggen!

Idag är jag jätte trött, så det blir ett kort inlägg, idag tog vi lite sovmorgon och vaknade klockan nio.. Sen åt vi frukost jag åt smörgås och oboy:) och Chrille åt hallon youghurt med banan:) Sen kollade vi på lite tv, Xena var det enda som var sevärd.
Sen har vi städat lite och myst lite..

Klockan tolv började jag jobba, idag jag varit mycket på golvet och plocka varor det har varit kul:) och lsutade vid kvar övet åtta.



Bebisarna har gosat i garderoben:)



Saknar dig min sötta Wille, Snart får jag se dig igen:)

Nu ska vi kolla på The mentalist och äta chokladpupping, i morgon jobbar jag 11.00-12.15.. och Chrille ska på jobbintervju hoppas det går bra....:) nu får ni alla hålla tummarna i morgon:)

CloveC out

xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0