Varit hos doktorn!

Hejsan Bloggen!

I morse ringde jag vårdcentralen och fick tid klockan tio... Det kändes skönt kanske man kunde få veta vad som var fel..
Väl inne där fick jag sitta i ett trångt litet rum... Och sitta och titta på en läskig gammal gammal gynstol och den såg väldigt läskigt ut... Efter fyrtiofem minuter kom doktorn in med en studerande också.. och doktorn var en man... blev lite orolig om jag skulle göra en gynundersöking av en MAN lite pinsamt:P.. han lysnade på mina symtom och klämde på min mage.. och sen var det dags för gynundersökningen, då kom det  ytterligaren en person till en kvinna som skulle vara stöd för mig och hon var underbar:) dom tog lite prover och så.. Dom trodde jag hade livermoder infektion.. och en tamrsjukdom.. så nu får man vänta till fredag för att veta om det var livmoder infektion. och ca 3 veckor till jag får veta om jag hade någon tarmsjukdom. annars trodde dom att det endometriosen som spökade.. Men dom fattar ju inte jag brukar ju aldrig ha så här ont...  det måste ju bero på något iallafall.. :(



Annars har jag och Chrille inte gjort så mycket myst och kollat på tv och en skit bra fil Crusade det är värkligen värd att se:)
Sen har vi plockat lite och sädat lite.. chrille var snäll och diskade:) min sötis:) sen har han varit och spelat Badminton med min bor.. :) Sen har vi ätit middag idag blev det Pommes frites och Chicken nuggets:) smarrrigt:)

Har nyss kollat på Diagnos Okänd väldigt bra och intressant program:)

Imorgon ska jag jobba har varit ledig i två dagar har varit och kunna vila magen:) hoppas det går bra imorgon:)


CloveC out

XOXOOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0