WipeOut

Måsta bara säga att Wipeout fy faaaan vilket roligt program:) synd bara att Danmnark vann idag men men  hon var ju skit duktig:)

Idag har jag jobbat som vanligt:P det gick bra:) mycket folk:) Har suttit mycket i kassan idag.. Det var roligt idag på jobbet för när det är mycket folk är det roligt:) jag har även fixat kassalinjen och kemrummet... Mina sista kunder var roliga :P dom köpte två cyklar som innebär två jätte stora kartonger så jag täknte väl inge mer pådet, fören när vi slutade och kollade ut hade dom en jätte liten bil och var fyra personer som skulle komma in i bilen, så vi stod och kolla på dem ett tag hur dom försökte trycka in kartongerna i baksätet men dom fick inte ens plats med en kartong:P hur hade dom tänkt egentligen. och så skulle dom försökta stänga dörren då åkte den andra upp hihih så roligt:) sen vi hade bytt om och gick då stod dom fortfarande och försökte:)

Efter jobbet åkte vi till Mcdonalds:) smarrigt:) sen åkte vi och köpte godis:) Sen när vi kom hem så badade jag och tvättade håret.. råkade sova lite i badkaret:P Sen kollade vi lite på tv miami ink och Wipout:)

Nu ska vi kolla på Beck:) I morgon ska vi åka till Ikea:)

CloveC uot

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0