Hej!

Hej Bloggen!
Idag kunde vi sova ända till nio skönt:) Ibland känns det extra tungt att att kliva upp på morgorna att motivera sig själv och släppa det som gnager mig. Jag oroar mig allt för mycket. 

Sen har jag pratat med Vårdcentralen, ska provjobba i morgon får vi se hur det går, ska bli skönt att göra något hoppas det går bra bara.

Idag kunde jag äta lite frukost iallfall eftersom min mage är som den är så är det lite svårt att äta just nu mår illa och ont i magen. Eftersom min doktor är på semester så får jag ingen hjälp för tillfället

Senare under dagen ska vi städa lite, sen kanske om jag orkar ska vi kolla lite på mellandagsrean.

Vi har även lånat lite filmer av Ida som vi ska kolla på sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0